Тапсырыс берушілер: 1-жағдай. Әлеуетті өнім берушінің мемлекеттік сатып алуға қатысу тарихын талдау
Тапсырманы нақты орындауға кіріспес бұрын, біз жауап бергіміз келетін сұрақтардың тізімін қалыптастыруымыз керек.
- Зерттелетін жеткізушінің сатып алу нәтижелері қандай?
- Ол қандай хабарландырулар жасады?
- Өткен жылдардағы басқа тұтынушылардың ұқсас жарнамаларында қандай бағалар ұсынылды?
- Жеткізілетін ТЖҚ аясында қандай мамандандыру бар?
«Жабдықтаушылар» тобында «Жабдықтаушы картасын» ашыңыз және «Жеткізушінің аты» жоғарғы жолағына компанияның атын немесе БСН енгізіңіз.
Нәтижесінде біз нақты жеткізуші туралы толық мәліметтер аламыз.
Жоғарғы сол жақтағы кестеде біз зерттелетін жеткізушінің сатып алуға қатысу нәтижесі туралы жиынтық деректерді көре аламыз. Жасалған келісім-шарттардың саны мен сомасы туралы деректер, қатысу жылдары бойынша сатып алу процестеріне қатысу табыстылығының көрсеткіштері берілген.
Оң жақ диаграммада біз негізгі тұтынушылардың тізімін және сатып алу әдістерін көре аламыз. Төменде біз ЭҚК иерархиясына сәйкес тереңдіктің үш деңгейінде лоттар мен салалардың мәртебелері түрінде берілген өтінімдердің нәтижелерін көре аламыз.
Әрі қарай талдау үшін біз әрбір визуалды элементпен жұмыс істей аламыз, түйреу және таңдауларға сүңгу.
Зерттелетін жеткізушінің мақсатты тұтынушыларымен толығырақ танысу үшін «Тұтынушылар тізімі» парағын ашуға болады, онда жеткізуші өзара әрекеттескен барлық тұтынушылар, олардың байланыс деректері және өзара әрекеттесу нәтижелері көрсетіледі.
Олардың кейбіреулерімен шарттардың бәсекеге қабілетсіз субъектілерінің үлесі 100%-дан төмен екенін, яғни барлық шарттық қатынастардың бәсекелестік емес жолмен жүзеге асырылғанын көреміз.
Белгілі бір тұтынушыны қамтамасыз ете отырып, біз олардың бірлескен келісімшарттарын немесе хабарландыруларын зерттеуге кірісе аламыз. Хабарландыруларды оқу үшін «Хабарландырулар» парағын ашыңыз. Лоттар мен өтінімдер бойынша егжей-тегжейлі деректерді алу үшін белгілі бір хабарландыру мен лотты дәйекті түрде таңдау керек.
Жарнамалардағы сілтемелер мемлекеттік сатып алу порталымен байланыстырылған. Белгілі бір жарнаманы таңдау лоттар туралы ақпаратты алуға мүмкіндік береді. Нақты лотты таңдау арқылы біз жеткізушіміздің баға ұсынысымен таныса аламыз.
Бұл функция бұрын жіберілген баға ұсыныстарын қарау үшін пайдалы.
Осы іс аясында біз жеткізушінің қызметін зерттедік, сатып алуға қатысу нәтижелерін бағаладық және бұрын ұсынылған баға ұсыныстарымен таныстық.