Жабдықтаушылар: 3-жағдай. ТЖҚБНА үшін сатып алу статистикасын жинау арқылы жеткізілімдер үшін тауарларды таңдау стратегиясын қалыптастыру
Тапсырманы нақты орындауға кіріспес бұрын, біз жауап бергіміз келетін сұрақтардың тізімін жасауымыз керек:
- Бізді қызықтыратын өнім, жұмыс немесе қызмет үшін мемлекеттік сатып алу нарығы қандай?
- Негізгі жеткізушілер кімдер және негізгі тұтынушылар кімдер?
- Осы нарықта қандай сатып алу әдістері басым?
- Сізді нарықтағы бәсекелестіктің қандай көрсеткіштері қызықтырады?
- Сізді қызықтыратын жұмыс күшін сатып алу жоспарланып отыр ма және қандай көлемде?
Алдыңғы жағдайларда біз сіз үшін бәсекелестер мен ықтимал қызықты тұтынушылардың қызметін талдау процесін зерттедік.
Ағымдағы іс аясында біз сол мәселеге жақындаймыз, бірақ біздің талдауымыз ТЖҚБНА таңдаудан басталады. ТЖҚБНА (Тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығы) негізгі ақпаратты алу үшін «Аналитика» санатындағы «ТЖҚБНА картасы» парағын ашыңыз. Белгілі бір ТЖҚ таңдау «ТЖҚ атаулары» өрісі арқылы жүзеге асырылады.
Нарық көлемінің көрсеткіштері лоттар саны және ҚҚС-сыз жоспарланған сома туралы деректер болуы мүмкін.
Қолданылатын өлшем бірліктері маңызды, сондықтан «Сипаттамалар рейтингі» диаграммасында ең жиі қолданылатын бірліктерді анықтау үшін өлшем бірліктері бойынша да, ТЖҚБНА сипаттамалары бойынша да жоспарланған соманы ранжирлеуге болады.
Сіз осы ТЖҚБНА бойынша негізгі жеткізушілер, тұтынушылар, олардың нарықтағы үлесі және жиі қолданылатын сатып алу әдістері туралы деректермен таныса аласыз.
Айта кету керек, тұтынушылар мен жеткізушілер туралы деректер әр санаттағы ең жақсы 20 пунктпен шектеледі. Сіз тізімдерді тұтынушылар мен жеткізушілер тізімдерінен көре аласыз.
Біз үшін қосымша қызығушылық тұтынушылардың аймақтық таралуы туралы ақпарат болып табылады, өйткені логистикалық мәселелер бағаға айтарлықтай әсер етеді.
«Тұтынушы географиясы» парағында тұтынушылар бойынша деректерді аймақтар бойынша сұрыптауға болады.
Потенциалды қажеттілік туралы мәліметтермен «Жоспар тармақтарының кестесі» арқылы таныса аласыз. Жарнамалар, лоттар және тұтынушылардың баға ұсыныстары туралы ақпаратты «Лоттар кестесі» арқылы алуға болады, екі парақпен жұмыс істеу процесі бұрын ұсынылған жағдайлардан ерекшеленбейді.
Сіз үшін қосымша мән осы ТЖҚБНА үшін әртүрлі атауларды, хабарландыруларды анықтау үшін лоттар кестесін пайдалану болуы мүмкін.
Осы талдаудың бір бөлігі ретінде біз «Байқау» парағының мазмұнына назар аударуды ұсынамыз. Мұнда сіз белгілі бір тауашадағы бәсекелестік деңгейі туралы түсінік ала аласыз. Осылайша, бір тұтынушыға шаққандағы жеткізушілердің орташа саны неғұрлым жоғары болса, бәсекелестік соғұрлым жоғары болады.
Өтінімдегі лоттар үлесіне қатынасы Сіз нарықта кездесетін әлеуетті бәсекелестік деңгейін бағалай аласыз.
Ағымдағы іс аясында біз негізгі сұрақтарға жауап бердік, әртүрлі тауар нарықтарын зерттедік және талдау үшін әртүрлі қосымша бағыттарды қарастырдық.