Жабдықтаушылар: 4-жағдай. ТЖҚБНА бойынша сатып алу тарихын және бәсекелестердің қызметін талдау негізінде жеткізілетін өнімге баға саясатын қалыптастыру
Тапсырманы нақты орындауға кіріспес бұрын, біз жауап бергіміз келетін сұрақтардың тізімін қалыптастыруымыз керек.
Негізгі сұрақ: модульді баға ұстанымын қалыптастыру үшін қалай пайдалануға болады.
Бұған дейін лот кесте парағы арқылы жеткізушінің бағасын анықтау әдістерін қарастырдық. Бұл құралмен жұмыс істеу осы лотқа өтінімнің бағасын түсіну үшін бір хабарландыруды, лотты дәйекті таңдауды қамтиды.
Талдау аясын кеңейту кезінде бұл процесс қосымша еңбек шығындарымен байланысты. Мысалы, 100-ден астам сатып алулар үшін позицияларды тексеру қажет болса, сізге сәйкес хабарландырулар санын тексеру қажет.
Ағымдағы жағдайдың бір бөлігі ретінде біз аналитикалық модуль арқылы баға белгілеу процесін жеңілдетуге тырысамыз.
№3 істің мазмұнына ұқсастық бойынша біз нақты ТЖҚБНА таңдаудан бастаймыз. «ТЖҚБНА картасы» парағын ашып, бізге қызықты болуы мүмкін өнімді таңдап алайық.
Бұл жағдайды пайдалырақ ету үшін лоттар саны көп және нарықтың айтарлықтай көлемі бар жиі сатылатын тауарды таңдайық. Егер бізді баға ұсыныстары туралы деректер қызықтыратын болса, онда бұл өнімді бәсекелестік процедуралар арқылы сату керек. Көріп отырғаныңыздай, біз шамамен 20 000 лоттан тұратын «қағаз қыстырғышын» таңдадық, жоспарланған соманың 215 миллионы ҚҚС-сыз, аукционның 70%-ға жуығы баға ұсыныстарын сұрату арқылы өтеді.
Бұл өнімнің салыстырмалы танымалдылығы лот кестесінде шамамен 17 000 хабарландырудың болуымен расталады. Жеткізушінің бағасын анықтаудың стандартты тәсілі осы хабарландырулардың әрқайсысын таңдауды, содан кейін белгілі бір лотты таңдауды және ұсынылған өтінімдерден деректерді талдауды қамтиды.
Модульдің қосымша функционалдығын қолдануға тырысайық. Тапсырманы жеңілдету үшін бізге «Сүзгілер» парағы қажет. Бұл парақтың ішінде барлық мүмкін өрістер мен мәндермен іріктеуді сүзуге арналған барлық мүмкін өлшемдер бар.
Біздің үлгіде тек ТЖҚБНА атауы бекітілген. Сүзгі құралын пайдалану арқылы мүмкін болатын жарнамалық талдау көлемін азайтайық.
Лоттың мәні бойынша «Лот. Күй. лот», мұндағы мән «Сатып алулар орын алды». Осылайша, біз таңдауды сатып алынған лоттармен шектейміз.
Таңдауды одан әрі тарылтып, өтінімдер бар лоттармен шектелейік. «Лотқа өтінім» нысанын ашыңыз, жеңімпаз болған лоттарды таңдау үшін «Өтінім мәртебесі» өрісін және «Жеңімпаз» мәнін таңдаңыз. Сонымен, сүзгі құралының көмегімен біз ұсынылған үлгіні тазартамыз, бұл талдаудың сапасын арттырады.
Лоттар кестесіне оралайық, біздің үлгі жарнамалар санын 17 000-нан 2600-ге дейін қысқартты, бұл айтарлықтай аз, бірақ сонымен бірге егжей-тегжейлі талдау үшін әлі де айтарлықтай еңбекті қажет етеді.
Бұл нақты жағдайда негізгі құрал жеткізушілердің хабарланған бағасын пайдалану болады. Біз субъектінің ұсынысын таңдаймыз, онда өнім бірлігіне жеткізушінің өріс бағасын таңдаймыз.
Ақ түспен белгіленген мәндер біздің үлгідегі өтінімдерде ұсынылған барлық жеткізушілердің бағасына сәйкес келеді. Сұр мәндер біздің үлгіге сәйкес келмейтін барлық қолданбаларға сәйкес келеді.
Біз бағаның белгілі бір диапазонын көреміз. Бұл құралды пайдалана отырып, біз экстремалды мәндерді де, шартты түрде стандартты мәндерді де зерттей аламыз. Баға ауқымын азайту үшін сәйкес сипаттама мен өлшем бірлігін таңдау қажет, өйткені ол түпкілікті бағаға әсер етуі мүмкін.
Сіз әлеуетті жеткізуші ретінде ең төменгі бағаңызды білдіңіз делік және сізге қолайлы баға диапазонында болатын жарнамалар мен тапсырыстарды іздеңіз.
Ұсыныс бағасы өрісінде үлкен және кіші таңбаларды пайдаланып мәндер ауқымын көрсетуге болады. Бұл сізге көрсетілген диапазондағы бірлік бағасы бар жеткізушілерге берілген жарнамалар үшін деректерді береді.
Бұл жағдайда баға саясатының бөлігі ретінде талдау үшін деректерді тарылту үшін сүзгі парағын пайдалану мысалын қарастырдық.